سامسونگ از تبلت‌های سری گلکسی تب S9 رونمایی کرد

سامسونگ در بازار تبلت‌های اندرویدی حرف اول را می‌زند و سال‌هاست تبلت‌های بسیار جذابی را به دست کاربران می‌رساند. دقایقی قبل سه تبلت تازه‌نفس گلکسی تب S9، S9 پلاس و S9 اولترا رسما معرفی شدند که هر یک بخشی از بازار را هدف گرفته‌اند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. در ادامه به مشخصات تبلت‌های سری گلکسی تب S9 می‌پردازیم.

گلکسی تب S9 اولترا

در نگاه اول، این تبلت تفاوت زیادی با نسل قبلی ندارد اما در واقعیت با بهبود‌های قابل توجهی روبرو شده است. باید خاطرنشان کنیم هر سه مدل خانواده گلکسی تب S9، از گواهی IP68 بهره می‌برند و بنابراین با خیال راحت می‌توانید در مکان‌هایی مانند استخر از آن‌ها استفاده کنید.

گلکسی تب S9 اولترا دارای نمایشگر ۱۴.۶ اینچی است که از پنل AMOLED استفاده می‌کند و رزولوشن ۱۸۴۸ در ۲۹۶۰ را ارائه می‌دهد. این نمایشگر که از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد، دارای یک بریدگی است که در آن دو دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. در ضمن نباید وجود ۴ اسپیکر را از قلم بیندازیم که ۲۰ درصد بزرگ‌تر از نسل قبلی هستند و می‌توانند حجم صدای بالاتری به ارمغان بیاورند.

تمام تبلت‌های سری گلکسی تب S9 از نسخه‌ی بهبود یافته‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌کنند که این همان چیپست به کار رفته در گوشی‌های سری گلکسی S23 است. مدل اولترا در دو نسخه‌ی مبتنی بر ۱۲ و ۱۶ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود و می‌توانید از بین حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت دست به انتخاب بزنید. در پنل پشتی مدل اولترا شاهد دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی هستیم که می‌تواند ویدیو‌های ۴K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه ضبط کند. همچنین در کنار آن دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود که نسبت به اولترا واید ۶ مگاپیکسلی نسل قبلی، ارتقای قابل توجهی محسوب می‌شود.

پست های اخیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *